להיות יהודי למען ישוע פירושו לבגידת

להאמין בישוע הוא בגידה לעם היהודי. אולי אתה עשוי לחשוב שכל מה שעולה על דרך ישוע עומד בניגוד לעם ישראל. כפי שכבר הסביר בבלוגים קודמים ישוע היה יהודי והברית החדשה הייתה בעיקר שנכתבה על ידי סופרים יהודים  שהכריזו על המסר שלו ליהודי ראשון והוא לא יותר אנטישמי מהתנ”ך או כתבי עברית. יש אנשים שמזדהים עם הנצרות עצמם שהיו תלמידי שווא סלפו את הטענות של הברית החדשה והשתמשו בצלב כחרב להרוס את האמונות מאוד בסיסיות שהם קדושים לטקסט.הברית החדשה מחזיקה נקודה  גבוה לחיי אדם בניגוד לדתות מסוימות שתומכים באלימות  כאמצעי לקידום דתם או כדי לזכות בהתקדמות אישית בחיים שלאחר המוות. מי הם יהודים מבחינה אתנית, אלא שטענות לישוע מבינים שהברית החדשה היא לא נגדמם. אחרי הכל ישוע אמר שהוא בא לצאן האבוד של ישראל. למה מאמינים יהודים אלה יהיו מוכנים להיות מנודים על ידי הקהילה היהודיה לאמונתם בישוע אם הברית החדשה  לא תמכה  ביהדותם. כל מי שטוען את עצמו  להיות נוצרי ואומר  לאח יהודי, שהוא מאמין בישוע או ישו, כדי להכחיש את המורשת שלו באלוהים אבותיו ובקהילה היהודיה הוא משומד לאמת.

אם אתה מסתכל על כמה האנשים הגדולים ביותר שהיה להם השלכה על העם היהודי כיום הם היו נחשבים כמהפכנים בזמניהם ונדחו על ידי בני גילם ונתפסו כבוגדים. אברהם נאמר לו לקום ולצאת ולהתרחק ממשפחתו והמולדת ולא לסגוד לאלים של אבותיו עוד שהיו במקורו פגאני. אברהם היה נאמן לאלוהים אך בוגדני  למשפחתו והחברים, כמו גם הקהילה שלו בכללותה.

תיאודור הרצל, שנחנך הציונית מדינת ישראל המודרנית נדחה על ידי מנהיגים היהודים ברחבי העולם. אליעזר בן יהודה נדחה על ידי בני משפחתו כי הוא חשב שעברית צריכה להיות שפת היומיום של העם היהודי ועכשיו יש מיליון רבים של יהודים דוברי עברית היום. אם אתה לומד את התנ”ך אתה תראה שבזמנים שונים באת מהלך ההיסטוריה המקראית כי מי שנחשבים עכשיו ומוערך בקהילה היהודיה היום כאבני היסוד לקיום ולגדולתו של העם היהודי היו ברבים פעמים נדחו על ידי בני עם .פשוט תלמדו  את חייהם של משה, דוד המלך, והנביאים ורק שם כמה דוגמאות ואתה תראה שדחייה ובגידה שנעשתה בשם הקהילה הישראלית לקראת  השגחה של אלוהים באמצעות מנהיגות שבחרה בה. האם זה אפשרי כי היום כי ההווה של ישראל עדיין חוזר על טעויות העבר של ישראל בדחיית הוראתו של אלוהים לנבחר משיח ישוע בהיותו השליט עליון או שלית ראשי לישראל ? אז מי בוגד במי כאן ? השאלה העיקרית צריכה להיות שאיזה דעה פופולרית יותר ודעה קדומה או דחיית אלוהים  כמנודה חברתי בגלל חוסר קבלה וסובלנות שלנו לרצונו . זה יהיה יותר טוב  לעמוד לבד ולהיות מקולל ודחה אז להפנות את הגב ביוצרו של העם היהודי כתוצאה מכך קללת נצח שאלוהים  ידחה אותך. האם זה יותר טוב לבגוד בבני עמך או באלוהים ? משה איש האלוהים  מצפה מכם לבחור אלוהים אפילו   מעל המשפחות שלכם. בספר השמות 32:29 משה כבד את הלוים כי הם עמדו לאלוהים ובכך דחו את משפחותיהם בתמורה..

האם אתה נשאר כבול ומוגבל לאידיאולוגיות האחרון של מסורת משפחתית או יהיה לך להשתחרר לחקור ולהתגבר על המגבלות של המשפחה והקהילה שלך? היום היהודים משיחיים שנמצאים תחת ברית חדשה כמבוסס בירמיהו 31: 31 מטופלים היום כמו החסידים של העבר שנתפסו כבוגדים בדת היהודיה ונחשב לכופרים ועדיין דרך ההתמדה והרדיפות שלהם הם הצליחו היום כקבוצה מכובדת בקרב הקהילה הדתית.

דחייה היא גישה ריאקציונית בהתמודדות עם תפיסות אידיאולוגיות של חיים כפי שהוגדר על ידי האדם או הקהילה שיכול להוכיח להיות מקרטעת ומשתנה. הסיבה לכך היא התגובה לא נשקפת להגדיר אמת אלא היא אמונה, בין אם היא  אמיתי או לא אמיתי, שנובעות מאת הרגשות ואת חוסר הביטחון של קהילה שיכולה לראות את המצב כאיום או איום פוטנציאלי. אתם יכולים להגיד שגם הוא אמונה שהוא ייסד גם בגלל ההיסטוריה של נוצרים בתוקפים את העם היהודי. שוב כיסיתי את הנושא הזה בבלוג קודם על נוצרים שנקראו שפכו הדם של עם יהודי.המציאות היא שהיום אתה לא תמצא אנטישמיות נוצרית ככוח נפוץ בתחומיו של עולם נוצרי מקראי אלא אתה עשוי לגלות את התגובה היפה של יחס הפילושמי שהפך את הגישה השלטת בקרב האוונגליסטים זרם מרכזיים שנמצאים ידידי אמיתים של ישראל . אני באמת לא מאמין בשקר שעם יהודי היום רואה הנצרות ככפופה אויב בהשמדתם, כי הם בשמחה קיבלו תיירים נוצרים ברחבי העולם בתוך הגבולות הצרים של הגבולות שלהם. האם הם עושים זאת בגלוי עם המוסלמים? אמריקה נכנס לעידן פוסט נוצרי עדיין שומר על השפעה נוצרית דומיננטית, ונתפסה  בקהילת העולם כידידתה של ישראל. האם ישראל עוסקת בטרור אמריקאי או תיירים שלצד ישראל יש אוכלוסייה היהודיה הגבוהה בעולם. אמנם הנצרות האמיתית הוכיחה מקלט לצרות של יעקב לא האחראי של כאב וסבל, אלא עוזרים לחבוש את פצעיו של יעקב.

עברית משאבים

המקורות היהודיים של ישוע

jesusandjews.com/wordpress/category/jewish-question-of-jesus/יהודים-שאלת-ישוע/

To be a Jew for Jesus means betrayal

איך לקיים מערכת יחסים עם האלוהים

jesusandjews.com/wordpress/2010/01/19/איך-לדעת-את-אלוהים/

Leave a Reply