آیا محمد پیامبر دروغین است؟

آیا محمد پیامبر دروغین و باطل است؟ بسیاری از ادیان و فرقه ها که با استفادہ از یک فرد ادعا ہای کردہ و آیات خاصی ہم ساختہ اند، خیلی زیاد وجود دارد۔ با این حال ما باید سعی کنیم برای دریافت و کشف درست و فرق بین دروغ و راست را بررسی کنیم۔
هر کسی می تواند ادعا کند کہ بہ او الہام می آمد اما باید ادعای آنہا را بہ چالش کشاند تا ببیند کہ توان این را دارد کہ ادعای خویش را بہ اثبات برساند یا خیر۔ باید ادعا ہایش را با دقت بررسی نمودہ مورد ایراد قرار داد۔ اگر قرار باشد شما بہ عنوان یک فرد شاہد باشید کہ ادعای کسی را بسنجید باید مشروعیت آن را در دادگاہ قانون طوری بسجنید کہ تعین سطح مہارت و اہلیت آن واضح گردد۔ گمان می کنم اولین چیزی که من می خواهم به در نظر گرفتن شخصیت پدیدآورنده و بنیانگذار جنبش مذهبی است که به عنوان اسلام تعریف شده است۔ محمد در نتیجہ تفکرات و مدتی را در انزوا گزرانیدن این ادعا را نمود۔ این برخورد در نهایت او را به یک تجربه با یک موجود روحانی در وی کہ احتمالا جن بود، منجر شده است۔
وی ہم مدتی در زیر فشار روحی بودہ و نمی دانستہ کہ وی یک شاعر است و یا یک فرد دیوانہ۔ همچنین منابع اولیه اسلامی نشان می دہد کہ او (محمد) تحت نفوذ شیطان بودہ و درین مدت سورہ 53 را نوشت کہ دران ادعا نمودہ کہ بہ وی این کلمات الہام شدہ و از سوی خداوند این الہام آمدہ است۔ علاوه بر این محمد در اواخر عمر خود گفت که او قربانی یک طلسم جادویی بودہ که حدود یک سال به طول انجامید و با توجه به ابن اسحاق او اشاره کردہ کہ محمد طلسم داشتہ است۔ بخاری ہم ہمین مطلب را بیان می کند کہ محمد دچار طلسم و توھم بودہ است۔
ہم چنین اگر ویژگی ہای شخصی محمد را ببینیم و من حیث مجموع شخصیت وی را بر رسی کنیم بہ این نکتہ خواھیم رسید کہ او با استفادہ از زور و اجبار و قدرت نظامی اھداف خود را بدست آورد و با سو استفادہ از قدرت وی اعتقادات خویش را گسترش داد۔
دین آن دینی است کہ ہنگامیکہ از جہاد تعریف می کند آن را یک جنگ مقدس می نامد و برای حفظ نفوذ خود ھنوز ہم در جہان امروز از چنین زور گوئی ہا استفادہ می کند تا ہمہ را تحت تصرف خود در آورد۔
این دین از روز اول با خونریزی آغاز شد و تا امروز بہ ہمان منوال ادامہ دارد۔ این دین راز موفقیت خویش را در خون ریزی و کشتار می بیند۔ برای کسب مقام و گسترش بیشتر از ہر نوع کار نامشروع استفادہ می کند۔
در کنار این محمد علاوہ بر سوء استفادہ از قدرت دچار رفتار جنسی مشکوک ہم بودہ و برای بہرہ برداری از کودکان بویژہ عایشہ کہ در خرد سالی با وی ازدواج کرد و زمانی ازدواج کرد کہ سن وی 9 سال بود و حتیٰ بہ سن بلوغت ہم نرسیدہ بود۔
همچنین وی اجازه می دهد تا با چندین ہمسر ازدواج کرد۔ وی می گوید کہ توسط وحی خاص بہ وی حکم شدہ است۔ در قرآن 3:4 تعداد ہمسران را 4 گفتہ است۔ یعنی اجازہ دادہ با چہار تا زن ازدواج کنند۔
موضوع دیگری کہ خیلی پر جنجال است ازدواج با زینب است۔ زید را کہ وی پسر خواندہ بود ، بہ وی حکم داد ہمسرش را طلاق دہد و ھمسر پسر خواندہ اش را بہ عقد خود در آورد۔ علاوه بر این مسلمانان می توانند رابطه جنسی با زنان اسیر بدون ازدواج آنها را حتی زمانی که شوهران آنها هنوز زنده هستند. محمد نیز به پیروان خود اجازه را به تمرین یک شکل از فحشا به نام موتا، که هنوز هم تمرین امروز، که در آن یک مسلمان می تواند پرداخت برای رابطه جنسی، ازدواج او را برای یک زمان کوتاه و سپس طلاق۔ در نهایت در مورد نقض حقوق زنان نیز ایراد گردیدہ کہ وی اجازہ دادہ کہ خانم ہا مورد ضرب و شتم قرار گیرند۔
دیگران که در این دوره از تاریخ سیاسی برخی از بار استفاده کرده اند یک پلت فرم مذهبی برای پیشبرد اهداف و آرمان های خود ساختہ اند۔ بسیاری از این با آرمان ہای مرگ و نژاد کشی ومبنی بر اساس تعصب و عدم تحمل استوار بودہ است۔ این ہمہ فراتر از قابلیت ھای انسانی بودہ است۔ این چیزی است کہ خیلی سخت محسوب می شود و می تواند در طبیعت انسان بعنوان یک نیروی شیطانی موجود باشد۔ افرادی مانند استالین و هیتلر که پیامبران دروغین بودند،قدرت مطلق فاسد آنہا منجر بہ نوابغ شر انجامیدہ و در برنامہ ھای شان دست بہ تخریب زدہ اند۔ یکی از شگفت انگیز امثال رھبر کاریزماتیک ھیتلر است کہ دچار ناپایداری ھای روانی بودہ و خیلی از این گونہ مشکلات روانی در وی جمع بودہ است۔
همه ما سر در گم هستیم و در این جنایات امروز نگاه می کنیم و تعجب که چگونه ممکن است انسان برای چیزی کہ این قدر اتفاق می افتد حتی دراین قرن بیستم اینگونہ اتفاقات را ما شاہد بودہ ایم۔ و چرا مردم بر این باوراند که دروغ و تبلیغات به نقطه کمال فریب رسیدہ است۔
متاسفانه این پدیده همان است که هنوز هم امروز اتفاق می افتدو امثال آن اسلام است۔ آن جنون است که آلوده مخرب است و هر جنبه ای از انسانیت و فرهنگ مردم در حال تباہ شدن است۔ این ھای ادعاھای شان را تحقق می بخشند و از آن حمایت و پشتیبانی می کنند۔
تمام جهان در عمق تاریکی پشت حجاب از این مردان ناپسندیده و ستمکاران و اشتباهات بزرگ و جنایات آنها به جامعه جهان ما که آنها را در حس افراطی ترین مجرم شناخته متعهد شناخته است۔
اسلام دین با نفوذ رو به رشد در سراسر جهان است. سالانه هزاران نفر از مردم که به رنج می برند و می میرند چون یک مرد یک رویای الهام مشکوک به حال دارد۔ آیا شما واقعا بہ این مسیر مرگ و نابودی ادامہ می دھید؟ اگر شما یک پیروکار واقعی اسلام ہستید من از شما می خواھم کہ شما برای دفاع از مقدسات تان شواھدی بدست آورید و و برای تان یک زندگی بلند و با کفایت در انتظار است و آن زندگی وفور مسیح است۔
متی 7 : 15-16
شما مراقب پیغمبران دروغین باشید کہ در لباس گوسفند می آیند ولی در باطن مانند گرگ بسیار گرسنہ اند۔  شما آنہا را با میوہ ھای شان تشخیص دھید۔

چگونہ می توان با خدا رابطہ استوار کرد

مسلمان ہا و منابع اسلامی

فارسی –Persian Farsi

Is Muhammad a false prophet 

Permission granted by David Woods for excerpts taken from the article on “ Muhammad and the Messiah” in the Christian Research Journal Vol.35/No.5/2012

Leave a Reply